Warning: opendir(online): failed to open dir: No such file or directory in /home/hog12/domains/hogwart.pl/public_html/main.php on line 699 Warning: readdir() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/hog12/domains/hogwart.pl/public_html/main.php on line 700 Hogwart HP School - Szkoła Magii i Czarodziejstwa - informacje
Hogwart HP School
Trwają wakacje!

Zapisy otwarte
Zachęcamy do zapisów na rok szkolny
październik-grudzień 2023:

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


Zapraszamy na nasz
szkolny fanpage!

Lajkujcie i udostępniajcie
- pomóżcie innym odkryć
w sobie magię!





HP School
Panel Ucznia
Panel Nauczyciela
Poleć nas
SAMOUCZEK
Strefa ucznia

Dormitoria
Joiny do sal
Dzienniki Lekcyjne
Dzienniki Ocen
Zadania domowe
Sprawdziany
Szlabany
Zastępstwa




Klasa I
Klasa II
Plan
KLASA I


Brak zajęć





KLASA II


Brak zajęć


* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane

Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
Dokumentacja

Regulamin szkoły
System Oceniania
Standardy Newsów
Obrazki do newsów
Oferta Edukacyjna
Staż przedmiotowy
Punktowanie uczniów
Punktowanie nauczycieli
Harmonogram roku
Samouczek
Zamek Hogwart


ZAMEK HOGWART

W Hogwarcie było sto czterdzieści różnych schodów: szerokich i wygodnych, wąskich i rozklekotanych; niektóre w piątki prowadziły zupełnie gdzie indziej niż w pozostałe dni tygodnia, inne miały gdzieś w środku znikający stopień, o którym trzeba było pamiętać.



Komnata Slytherinu
Sala Lochów
Komnata Tajemnic


Wielka Sala
Kuchnia
Pokój Hufflepuffu


Ukryta Sala
Biblioteka
Komnata prefektów


Hol Hieroglifow
Łazienka Jęczącej Marty


Wieża Cieni
Sala Zagłady
Zbrojownia
Opuszczona sala
Wieża Ravenclawu


Najwyższa Wieża
Aula HP School
Salon Gryfonów
Sala Antyczna
Pokój Życzeń


Hogwart
Zielone Tereny
Stadion Quidditcha
Stara Cieplarnia
Mroczny Las
Grota Smoka
Stajnia Jednorożca
Ulica Pokątna
Ulica Pokątna

Ulica Pokątna
Bank Gringotta
Lista Skrytek
Załóż Skrytkę
Prefekci i Opiekunowie



Opiekun:


Prefekci:



Opiekun:


Prefekci:



Opiekun:
Dawid Carter

Prefekci:
Dawid Carter Jr


Opiekun:


Prefekci:


Prefekci naczelni:
-
-


Kontakt - Prefekci
Izba Pamięci


IZBA PAMIĘCI

Kryształowe szkatułki migotały w świetle księżyca. Puchary, tarcze, talerze i statuetki pobłyskiwały srebrem i złotem w ciemności.



Wrota Izby


Zarząd
Dyrekcja
Zastępcy
Wykładowcy
Opiekunowie domów
Prefekci domów
Prefekci naczelni


Puchary domów
Absolwenci Hogwartu
Nauczyciele Roku
Uczniowie Roku


Redaktorzy
Olimpiady międzyszkolne
Olimpiady szkolne
Karty Kolekcjonerskie
Awantura o Punkty
Czarodzieje z Klasą
Polowanie na Gnomy
Magiczny Quiz
Szczęśliwy Traf

Zmieniacz Czasu


Grudzień
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Awantura o Punkty - specjalna edycja - zasady gry


SPECJALNA EDYCJA AWANTURY O PUNKTY*
ZASADY GRY



1. W grze mogą brać udział uczestnicy Obozu Magicznego, którzy przynajmniej 3 razy uczestniczyli w kursach magicznych.

2. Awantura o Punkty jest grą drużynową, przy czym każda drużyna składa się z trzech zawodników. W przypadku nieobecności jakiegoś gracza lub trudności w uzbieraniu pełnego składu, drużyna na własne życzenie może wystartować w składzie dwuosobowym.

3. W każdej drużynie znajduje się jeden kapitan, którego mianuje opiekun drużyny.

4. Zgłoszenia do gry uczestnicy obozu powinni wysyłać na maila do opiekunów, którzy decydują o ostatecznym składzie drużyny.

5. W przypadku nieobecności któregoś z zawodników, inna osoba z danej drużyny może za zgodą kapitana zająć jego miejsce.

6. Gra składa się z dwóch rund, przy czym w każdej rundzie licytowanych jest pięć pytań z różnych kategorii (do pytań nie wliczają się takie kategorie jak: podpowiedź oraz czarna skrzynka; dostępne KATEGORIE).

7. W pierwszej rundzie rywalizują ze sobą dwie drużyny (trzecia zasiada w Loży Mistrzów): srebrnych, fioletowych i granatowych, będących odpowiednikami poszczególnych grup (kolejno: JEDNOROŻCE, SMOKI, NAUCZYCIELE).

8. Każda drużyna otrzymuje na start 50 punktów, za pomocą których licytuje możliwość udzielania odpowiedzi na kolejne pytania.

9. Prowadzący losuje jedną z kategorii, po czym pobiera z konta każdej drużyny po 3 punkty i rozpoczyna licytację.

10. Drużynę w licytacji reprezentują kapitanowie, do których należy także podejmowanie ostatecznych decyzji.

11. Kapitan w celu podbicia aktualnej stawki musi napisać na czacie głównym nazwę swojej drużyny oraz oferowaną ilość punktów** (np. Srebrni 5 co oznacza, że drużyna Srebrnych wkłada do puli pytania 5 punktów)

12. Drużyna, która nie posiada wystarczającej liczby punktów pozwalającej na wejście do licytacji (3 punkty), odpada z gry.

13. Wszystkie punkty z licytacji trafiają do puli danego pytania.

14. Na pytanie odpowiada drużyna, która wygrała licytację (włożyła najwięcej punktów do puli danego pytania).

15. W trakcie licytacji kapitan drużyny może krzyknąć "VA BANQUE! (przed tą komendą musi pojawić się nazwa drużyny np. Fioletowi VA BANQUE!**). Wówczas kończy się licytacja i dana drużyna otrzymuje możliwość udzielenia odpowiedzi na licytowane pytanie, ryzykując tym samym wszystkie punkty (i w przypadku ich utraty odejście z gry).

16. Za niepodjęcie licytacji drużyna otrzymuje od prowadzącego upomnienie, a w przypadku kolejnej takiej sytuacji, zostaje ukarana utratą 5 punktów.

17. Czas na naradę wynosi 25 sekund. Po upływie tego czasu kapitan drużyny (bądź też wyznaczona przez niego osoba) musi natychmiast udzielić odpowiedzi na pytanie.

18. W przypadku prawidłowej odpowiedzi na konto drużyny trafiają wszystkie punkty z puli danego pytania. W przypadku odpowiedzi błędnej punkty przechodzą do puli następnego pytania (jeśli jest to ostatnie pytanie w rundzie, punkty te zostają dopisane do konta drużyny, która wygrywa rundę - czyli po ostatniej licytacji posiada najwięcej punktów na swoim koncie).

19. W przypadku, gdy drużyna nie jest pewna swojej odpowiedzi, może za odpowiednią liczbę punktów, wykupić od prowadzącego podpowiedź. Wartość podpowiedzi to 1/3 zawartości puli pytania (zaokrąglana w dół). Podpowiedź zawiera cztery warianty odpowiedzi, z których tylko jedna jest prawidłowa. Od momentu przedstawienia wariantów odpowiedzi, drużyna ma 15 sekund na naradę, po czym kapitan musi podać ostateczną odpowiedź.

20. Prowadzący w celu podkręcenia atmosfery, może przed rozpoczęciem licytacji dołożyć do puli pewną liczbę punktów.

21. Drużyna, która po pięciu pytaniach będzie miała najwięcej punktów na koncie przechodzi do drugiej (finałowej) rundy, w której zmierzy się z drużyną Mistrzów.

22. Drużyna, która dotrwa do końca pierwszej rundy, jednak nie zakwalifikuje się do finału, otrzyma do rankingu drużyn taką ilość punktów, jaką posiadała na swoim koncie po piątym pytaniu.

23. W drugiej rundzie rywalizują ze sobą dwie drużyny - zwycięska drużyna z pierwszej rundy oraz tak zwani Mistrzowie, w skład których wchodzi grupa profesorów obozu.

24. Na początku rundy drugiej Mistrzowie posiadają taką ilość punktów, z jaką do finału wchodzi zwycięska drużyna z rundy pierwszej.

25. Reguły gry są takie same jak w pierwszej rundzie, z tą różnicą, że zmieniają się kategorie z przedmiotowych na kursowe oraz dostępna jest dodatkowa kategoria: "Jeden na jednego

26. Całą grę wygrywa drużyna, która po pięciu pytaniach rundy finałowej, będzie miała na koncie więcej punktów.

27. Jeżeli po zadaniu wszystkich pytań w finale stan konta Mistrzów i zwycięskiej drużyny z pierwszego etapu wynosi tyle samo, turniej wygrywa zwycięska drużyna z pierwszej rundy.

28. Wygrana przez zwycięską drużynę liczba punktów zostaje dopisana do rankingu drużyn, a wszyscy jej zawodnicy otrzymują w Wielkiej Sali prawa operatora (half-op) na okres jednego tygodnia***. Drużyna przegrana otrzymuje do rankingu domów taką ilość punktów, jaką posiadała na swoim koncie po ostatnim pytaniu

*Reguły gry zostały opracowane w oparciu o zasady mugolskiego teleturnieju "Awantura o kasę"
**Podczas licytacji uwzględniane są jedynie prawidłowo wpisane komendy. Wszelkie błędy (w tym także literówki) muszą zostać poprawione.
***W przypadku nieprzestrzegania regulaminu bądź też niestosownego zachowania, prawa operatora mogą zostać odebrane wcześniej.


Sieć Fiuu



Zadaj pytanie Zgredkowi

Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek pod numerem: 64699990

lub
na szkolną sowę pod adresem:
dyrekcja@hogwart.pl

Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!


Rozpoczęcie roku szkolnego
Termin: czas nieokreślony
Godzina: 19:00
Miejsce: Wielka Sala
Podpis: Dyrekcja Hogwartu

Harmonogram roku szkolnego
Inkwizycja






Zapisy na rok szkolny
październik-grudzień 2023

Na nauczyciela
Na ucznia






Dyrekcja Szkoły
Wykładowcy Szkoły
Uczniowie Szkoły




Wielka Sala

WIELKA SALA

Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.



[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]



WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA

Wmigurok


WMIGUROK

Korespondencyjny kurs dla początkujących czarodziejów Hogwartu HP School.

*Zaintrygowany/a otwierasz kopertę i wyciągasz z niej plik pergaminowych arkusików.*

Na pierwszej stronie srebrny
tekst głosi:

Czujesz, ̇ze nie wiesz jak odnaleźć się w naszej szkole?
Przejrzyj poniższe dokumenty, a dowiesz się naprawdę wszystkiego!

Wmigurok
Czym jest HP School?
Szkoła Magii
Magiczna Nauka
Dołącz do nas!
Pobierz miotłę!
Dormitoria
Inne wiadomości
Jak wejść na chat?
Sale Lekcyjne
ZAŁÓŻ CHAT NICK



[Kliknij na ikonkę, aby pobrać program obsługujący czaty, na których odbywają się zajęcia lekcyjne]

Konfiguracja ICeQ i NPCC
Uwaga! Zmiana od 23.07.2017

Ranking



KLASA 1

Kasper Crux [0]
Maggie Peregrine [0]
Edger Iluwatar [0]
Michael Spealman [0]
Lisa Malfoy [0]

[Więcej]


KLASA 2

Magda Malfoy [0]
Lisa Mirror [0]
Vivienne Chevallier [0]
Asteria Hunter [0]
Elizabeth Marshall [0]

[Więcej]


KLASA 3

Anastazja Hargreeves [0]
Eurelia Pistachio [0]
Wendy Smith [0]

[Więcej]






[Więcej]

[Plusy i Minusy]
Rozrywka w HP School

Regulamin Quizu
Ranking zwycięzców


Regulamin Galeolotka
Regulamin Punktatora
Regulamin Szczęśliwej Liczby


Regulamin Magii Odznak
Ranking uczniów
Ranking nauczycieli


Regulamin zabawy
Ranking zwycięzców


Regulamin zabawy
Ranking fasolek


Regulamin zabawy


Gra w Ciemno
Magiczny Quiz


Mistrzowie Quizu w Klasyfikacji Generalnej:

-
-
-
-


Regulamin Quizu
Oznaczenia Pytań
Ranking Quizu
Historia Quizów
WEJDŹ NA QUIZ

Najbliższy Quiz:
22.10.2023
Hogwarts Express



Redaktorzy Naczelni:
Lily Dayne


Sowa do redakcji:
gazetka.hpschool@gmail.com


NAJNOWSZY NUMER:
Numer XXI

INNE:
Gratyfikacje
Zostań redaktorem
Magiczne Loterie



Wyniki Losowań
Typuj liczby
Pokaż Zgłoszenia
Zasady Galeolotka

Najbliższe Losowanie:
22.10.2023


Wyniki Losowań
Typuj liczby
Pokaż Zgłoszenia
Zasady Punktatora

Najbliższe Losowanie:
22.10.2023

© 2003-2012 HP School. Wszelkie prawa zastrzeżone.