Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
 Opiekun:
Prefekci:
 Opiekun:
Prefekci:
 Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
 Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |

Maj |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
|
Konkurs z Eliksirów [1] - wyniki |

[Młoda nauczycielka już po kilku minutach od zamieszczenia konkursu wiedziała, że nie będzie on łatwy. Była to prawda, ponieważ nie otrzymała ona wielu odpowiedzi. Mimo wszystko Praia była pod wrażeniem dedykacji jaką czarodzieje mieli do ułożonego przez nią sudoku. Kiedy termin nadsyłania prac zakończył się nauczycielka zapisała wszystkich uczestników oraz gratyfikacje na wolnej kartce pergaminu, a następnie spokojnym krokiem ruszyła w stronę tablicy ogłoszeń, aby zawiesić tam wyniki swojego konkursu.]
Droga Społeczności!
Nadszedł czas na ujawnienie wyników pierwszego konkursu z eliksirów. Prezentują się one następująco:
- Vivienne Chevallier +40 pkt | 40 gal
- Daelyn Raurelli +15 pkt | 15 gal
- Alice Evans +40 pkt | 40 gal
- Anton Voronin +2 RN | 40 gal
Bardzo dziękuję Wam za poświęcony czas!
Pozdrawiam
|
rzuć czar [0] |
|
|
Sieć Fiuu |

Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.

[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|