Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Pierwsza lekcja ONMS i inne. |
1. Pod wi?cej notatka z ostatniej lekcji.
2. Na nast?pnej lekcji ONMS - kartkówka!
3. Odrabianie prac domowych do czwartku, w innym wypadku Troll.
ONMS zosta?o prze?o?one na SOBOT? - godz. 18:35 (wtedy kiedy macie Numerologie:P) oczywi?cie na B?ONIACH
NUMEROLOGIA jest w PI?TEK o 18:00 (wtedy co ONMS) :P
Temat:Lekcja organizacyjna. Klasyfikacja i systematyka magicznych stworze?.
Za co sie otrzynuje ocen? na ONMS?
1. Za prace domowe, które s? zawsze i na które mamy 1 tydzie? na odrobienie lub krócej lub d?u?ej
2. Za odpowiedz ustn? z 1-2 ostatnich lekcji
3. Za kartkówki z 1-3 ostatnich lekcji
4. Za sprawdziany z ca?ego dzia?u
5. Za powtórzenia wiadomo?ci
6. Za prace dodatkowe
7. Za aktywno?? na zaj?ciach
8.Za referaty itp.
9. Za udzia? w zaj?ciach pozalekcyjnych
10. Za zaj?cie wysokiego miejsca w ró?ego rodzaju konkursach zwi?zanych z ONMS.
Wymagania na dane oceny:
1. WYBITNY - ucze? opanowa? ca?y materia? na maksimum. Ucze? odrabia wszystkie prace domowe na jak najwy?szy poziom oraz prace dodatkowe. Wykazuje aktywno?? na zaj?cach. Bierze udzia? w konkursach i zaj?ciach poza lekcyjnych. Dobrze wspó?pracuje z innymi osobami i nauczycielem na lekcjach.
POWY?EJ OCZEKIWA?- ucze? opanowa? ca?y materia? na maksimum. Odrabia wszystkie zadania domowe na minimum Z, P lub W, oraz minimum 1-2 prace domowe, Bierze aktywny udzia? w zaj?ciach lekcyjnych, wykazuje wzorow? postaw? uczniowsk? itp.
ZADOWALAJ?CY - ucze? odrabia zadania domowe, mog?o mu si? zdarzy? gdy raz nie odrobi? zadania, jest aktywny na zaj?ciach
N?DZNY- ucze? opanowa? materia? w stopniu ?rednim, ucze? odrabia prace domowe ( chociaz po?ow?),
OKROPNY - ucze? ledwo co u?ywa mózgu, odrobi? z 2 zadania domowe, czasami przychodzi na lekcje
TROLL - totalny nierób.
Systematyka jest to podzia? magicznych stworze? ze wzgl?du na w?a?ciwosci magiczne, pochodzenie.
1. Stworzenia magiczne - s? to stworzenia które posiadaj? w?a?ciwosci magiczne, np. róg u jednoro?ca, skóra; Stworzenia magiczne wyst?puj? przewa?nie w?ród czarodziei czy te? w ?rodowisku magicznym; przyk?ady: kuguchar, hipogryf, smok, buchoro?ec, jednoro?ec.
2. Stworzenia pó?magiczne dziel? si? na
a) pó?magiczne w?a?ciwe - s? to stworzenia, które nie wykazuj? wi?kszych predyspozycji magicznychi ;zyj? w?ród mugoli np. sowa, szczur, kot, mysz.
b) pó?rosliny, pó? zwierz?ta - np mimemoza, chimera
Pkt. 3 - Stworzenia humanoidalne- stworzenia, które my?l? logicznie, rozumiej?, mog? mie? hobby, j?zyk, mow?.Stworzenia te w niektórych dziedzinach s? m?drzejsze od ludzi.Przyk?ady stworze?: CENTAUR, sfinks, skrzaty.
Zezwierz?cenia- s? to zazwyczaj ludzie, którzy stali si? innymi stworzeniami np przez ugryzienie, uk?szenie np. przez wilko?aki, wampiry etc.
Istoty eteryczne :
a) duchy - czyli duchy zwierzat, np duch wampira, duch hipogryfa
b) demony - np. dementor, deminoz
c) ?ywio?aki czyli ?ywio?y, np ?ywio? ognia, powietrza, wody
d) inne istoty eteryczne
2.Klasyfikacja jest to podzia? sworze? magicznych ze wzgl?du na gro?no?? i zachowanie.
Praca domowa - do czwartku na email: adrianhunterman@gmail.com
1. Wyja?nij pojecie - stworzenie magiczne, jakie ono jest. Jakie mo?e mie? w?a?ciwo?ci magiczne, przyk?ady.
2. Posystematyzuj:
a) hipogryf
b) duch smoka
c) centaur
d) chimer
e) wampir
f) kot
g) jednoro?ec
PS. Na nast?pnej lekcji kartkówka ;]
|
rzuć czar [3] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|