Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Organizacyjnie... |
Witam pa?stwa!
Jak do tej pory odby?a si? nasza JEDNA lekcja (na której, nawiasem mówi?c, by?y 4 osoby -.-). Od poniedzia?ku lekcje ruszaj? znowu, dlatego równie? nasza praca ruszy pe?n? par?! Spotykamy si? na lekcji w czwartek o godzinie 19:10! Nie b?dziemy ju? marnowa? czasu na lekcj? organizacyjn?, dlatego wszystkie najwa?niejsze informacje znajdziecie pod wi?cej...
Ju? nied?ugo ruszy www.alexanderqueer.mylog.pl - oficjalny Podr?cznik, 'tablica ogolosze? Mugoloznastwa', jak i Dziennik, w którym b?d? zapisywane wasze oceny itd.
GRYFFINDOR!
W niedziel? (1 lipca) o godzinie 18:45 odb?dzie si? nasze PIERWSZE SPOTKANIE DOMU. Spotkanie odb?dzie si? w Pokoju Wspólnym Gryffindoru (trzeba wchodzi? przez stron?! przez ICeQ i inne programy nie dzia?a). Obecno?? obowi?zkowa! Omówimy podstawowe sprawy i zastanowimy si? nad wyborem prefektów.
Pozdrawiam...
Sprawy organizacyjne
Lekcje, zadania, sprawdziany:
- na lekcjach panuje cisza (jakby kto? nie wiedzia? :P), mówi tylko nauczyciel, i je?eli wyznaczy On osob?, która ma si? wypowiedzie?, taka osoba mówi :P,
- podczas lekcji prowadzony jest wyk?ad i przy wi?kszo?ci tematów cz??? praktyczna - krótka praca, której wynik ma by? dostarczony Sow? na adres prof-alexanderqueer@o2.pl najpó?niej 20 minut po lekcji,
- notatk? sporz?dzamy sami i przesy?amy takow? równie? Sow? na adres prof-alexanderqueer@o2.pl w terminie do 3 dni po lekcji,
- zadaniem domowym uwa?ana jest notatka z ka?dej lekcji,
- na ko?cu ka?dej lekcji b?dzie podane zadanie domowe dodatkowe, za które otrzymuje si? dodatkowe punkty (patrz 'Punktacja i ocenianie'),
- po wyk?adzie na ka?dej lekcji jest czas na pytania,
- uczniowie na lekcji zobowi?zani s? pisa? kolorem swojego domu (G - czerwony, S - zielony, H - ?ó?ty i R - granatowy),
- co pewien okres czasu wiedza uczniów sprawdzana jest w sposób krótkiego sprawdzianu, o którym uczniowie b?d? powiadomieni na wcze?niejszej lekcji,
- na koniec roku odbywa si? podsumowuj?cy Examin Ko?cowy,
- wszystkie informacje z lekcji s? dost?pne na www.alexanderqueer.mylog.pl .
Punktacja i ocenianie:
- aktywno?? na lekcji jest punktowana w zale?no?ci od wypowiedzi ucznia,
- 5 dodatkowych punktów otrzymuje dom, z którego na lekcji by?o najwi?cej uczniów,
- dodatkowe punkty dla domu otrzymuj? autorzy 3 najlepiej wykonanych zada? lekcyjnych (cz??ci praktycznej lekcji),
- dodatkowe punkty dla domu i umieszczenie notatki na www.alexanderqueer.mylog.pl w dziale Dziennik otrzymuje ucze?, który sporz?dzi najlepsz? notatk? - zadanie domowe,
- punkty mo?na równie? otrzyma? za wykonanie zadania domowego dodatkowego, skala punktów: 0-20,
- oceny (T, O, N, Z, Po, W) otrzymuje si? za sprawdziany i examiny ko?cowe,
- punkty mog? zosta? odj?te za z?e zachowanie podczas lekcji, jak i nie wykonanie zadania domowego.
Pytania pod numerem gadu-gadu: 6909897 , jak i przez Sow? prof-alexanderqueer@o2.pl ...
Pozdrawiam... |
rzuć czar [2429] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|