Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
ONMS - kartkówki i inne info. |
Na poprzedniej lekcji ONMSu w klasie 2 odbyła się kartkówka - wyniki są pod więcej. Osoby z klasy drugiej, które nie napisały tej kartkówki (temat: systematyka i klasyfikacja) mają OBOWIĄZEK napisać ją do jutra do godziny 18:00 u mnie na gg: 6177092. W przypadku nienapisania ocena Troll i minusowe punkty bez możliwości poprawy.
To samo tyczy się prac domowych klasy 1 i klasy 2. W przypadku nieoddania jej do jutra (wtorek) do godziny 18:00 zostaną wyciągnięte konsekwencje w postaci oceny Troll, minusowych punktów, a w przypadku klasy 1 - specjalnego zestawu sprawdzianu dla uczniów, którzy nie oddali pracy domowej. (Bo jak wiecie jutro jest sprawdzian z systematyki, klasyfikacji i podziałów). A prac domowych otrzymałem bardzo mało. Tematy prac domowych przypominam pod więcej.
Wyniki kartkówki:
Lilith Clear 15/15 P+
Max Granger 14/15 P-
Aniulexx Turn 13/15 Z
Punktacja:
15-14 P
13,5-13 Z
12,5 - 10 N
9,5 - 8 O
7,5 - 0 T
Praca domowa:
1. Stworzenie magiczne – co to takiego? Podaj cechy, przykłady. Minimum 8-10 zdań. Rozwiń
2. Poklasyfikuj i posystematyzuj:
Hipogryf, duch centaura, dementor, żywioł ognia, mantykora, troll, wampir, smok, szczur, goblin
Praca dodatkowa:
1. Wymyśl 4 stworzenia magiczne i je dokładnie opisz
Klasa 2:
Praca domowa:
1. Dokonaj porównania tych stworzeń w sferze wyglądu, występowania, historii, syst, pożywienia, klasyfikacji, innych (ciekawostki, prawo itd.)
2. Jak uważasz i dlaczego tak uważasz – czy prawo ustanowione przez MKC dla ramor skutecznie chroni je przed kłusownikami. Czy takie prawo jest konieczne, czy też nie?
Praca dodatkowa:
1. Wykonaj rysunek plumpki i ramory
|
rzuć czar [14] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|