Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Eliksiry |
Witam.
Pierwsza lekcja eliksirów poprowadzona w formie wykładu za nami, a przed nami lekcje praktyczne, na których będziecie musieli wykazać się znajomością treści poznanych na owej lekcji.
Zapoznaliśmy się z prawami: Demokryta, Marii Prophetissa oraz Prawem Proporcji. Znajomość tych praw powinna być najważniejsza rzeczą wyniesioną z tej lekcji. Zwłaszcza Prawo Proporcji będzie nam towarzyszyło na kolejnych lekcjach. Z lekcji wynieśliście również receptę na składniki eliksiru przywracającego mowę. Wiązało się z nią pewne zadanie domowe, o którym napisze w „więcej”.
Obiecałem wam pomoc przy zadaniu. W niedziele 2 sierpnia o godzinie 19.30 w Lochach odbędzie się luźne spotkanie osób mających problem z zadaniem. Wytłumaczę wam jeszcze raz Prawo Proporcji, na pewno wspólnie poradzimy sobie z zadaniem.
Przypominam również wszystkim uczęszczającym na lekcje, że waszym obowiązkiem jest prowadzenie zeszytu zawierającego notatki z lekcji. Zeszyt, najlepiej dokument Word powinien zawierać wytłumaczenia podstawowych praw, przepisy, sposoby tworzenia eliksirów, zadania domowe, oraz najważniejsze informacje przekazane na lekcji. Nie ograniczam waszej pomysłowości, mogą znajdować się tam rysunki, zdjęcia, obrazki. Pozostawiam to waszej inwencji twórczej.
Już na kolejnej lekcji zbiorę i sprawdzę kilka zeszytów. Ocena za zeszyt ma duży wpływ na ocenę końcową.
Oblicz ilości substancji potrzebnych do uwarzenia Eliksiru przywracającego mowę z uszkodzonej recepty.
Sposób, w jaki odnaleźliście potrzebne ilości ingrediencji oraz ilości potrzebne do uwarzenia eliksiru przysyłajcie na e-mail: profcullen@gmail.com do wtorku włącznie.
Musicie dokładnie opisać każde postępowanie przybliżające was do wyniku.
Obowiązkowo podpiszcie się imieniem, nazwiskiem oraz domem.
Tak brzmiała treść zadania domowego. Do tej pory za jego wykonanie poszczególnym osobom udało się uzyskać następujące oceny:
Rufus Dale - W
Regulus Warman - W
Sonia Granger - W
Mat Morks - W
Adam Potter - W
Catherine Moore - Z
Krystian Paderewski - W
Lilly McNeit - W
Julia Staropolska - P
Iga Ewans - P
|
rzuć czar [0] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|