Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Eliksiry - Konkursy |
Witam całą społeczność HP School
Z dniem dzisiejszym ogłaszam rozpoczęcie serii konkursów o tematyce eliksirów. Każda
zabawa punktowana będzie oddzielnie, w związku z czym tabelę nagród oraz same konkursy zamieszczam pod
"więcej". Swoje prace należy nadsyłać na adres e-mail ann_riddley@op.pl
do piątku (dotyczy wszystkich konkursów). Powodzenia!
1. Napisz wiersz który będzie wyrażał jak bardzo kochasz eliksiry.
2. Wymyśl swój własny eliksir, nazwij go, opisz jego właściwości, a do pracy
dołącz rysunek wykonany w programie paint przedstawiający działanie owej
substancji.
3. Znajdź 5 ukrytych nazw składników eliksirów:
4. Rozpoznaj składniki na obrazkach i podpisz je:
Konkurs 1: 5-10 punktów
Konkurs 2: 10-20 punktów
Konkurs 3: 5 punktów
Konkurs 4: 6 punktów
Do zdobycia: 41 pkt. (max), 17 pkt. (min), za wszystkie zabawy.
|
rzuć czar [4] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|