Szanowna Społeczności ŚM!
Departament Magicznych Gier i Sportów ma zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych na Indywidualny Turniej Pojedynków. Poniżej przedstawiam kilka bardzo istotnych informacji, z którymi należy się dokładnie zapoznać.
Informacje Ogólne: 1. Turniej organizowany jest przez Departament Magicznych Gier i Sportów pod patronatem Ministerstwa Magii. 2. Do Turnieju może zgłosić się każdy obywatel Świata Magii. 3. Turniej odbędzie się w ostatni weekend września (28-29.09)
4. Czas trwania turnieju - 1 wieczór.
Więcej informacji w rozwinięciu newsa!
Serdecznie zapraszam do udziału i życzę udanej zabawy! Szef Departamentu Magicznych Gier i Sportów Vain Devil
Program i Nicki:
1. Każdy uczestnik ma obowiązek walczyć za pomocą programu (IceQ 5,05).
2. Każdy uczestnik powinien sobie przygotować więcej niż jeden nick.
Zaklęcia, których można używać podczas pojedynku:
Zaklęcia słabe:
- Confundus - dezorientuje przeciwnika
- Conjunctivitis - oślepia przeciwnika
- Obscuro - na oczach przeciwnika pojawia się opaska
- Reducto - odpycha przeciwnika
- Rictusempra - wywołuje u przeciwnika łaskotki
- Ebublio - z różdżki strzelają bańki i atakują przeciwnika
Zaklęcia silne:
Ascendio - powoduje wyrzucenie przeciwnika w powietrze
Diminuendo - zmniejsza przeciwnika
Drętwota - oszałamia przeciwnika
Incarcerous - grube liny oplatają przeciwnika
Petrificus Totalus - paraliżuje przeciwnika
Silencio - wycisza przeciwnika
Levicorpus - powoduje, że przeciwnik wisi w powietrzu nogami do góry
Impedimento - spowalnia przeciwnika
Zaklęcia obronne:
Protego - zaklęcie tarczy
Unik - unik czaru
Accio - przyciąga własną rózdżkę
Przebieg pojedynku:
Pojedynek rozpoczyna sędzia odliczając od 3 do 0, a następnie wysyłając komendę START. Od tego momentu liczone są wszystkie trafienia. Aby zaklęcie zostało uznane a punkt przyznany należy:
a) przy zaklęciu silnym odliczać od 3 do 0
b) przy zaklęciu słabym trafić przeciwnika dwa razy pod rząd (trafić jednym, odliczyć od 3 do 0, następnie trafić drugim i także odliczyć od 3 do 0)
c) po zaklęciu EXPELLIARMUS i odliczeniu wysłać komendę ŁAPIĘ RÓŻDŻKĘ i odliczyć od 3 do 0
Aby obronić się przed przegraną w rundzie, gdy nie zdążyliśmy wysłać PROTEGO podczas pierwszego zaklęcia przeciwnika, należy w przypadku punktu:
b) użyć obojętnie jakiego zaklęcia między zaklęciami przeciwnika
c) po zaklęciu EXPELLIARMUS wysłać komendę ŁAPIĘ RÓŻDŻKĘ i odliczyć od 3 do 0 (należy zdążyć przed ACCIO przeciwnika)
Punktacja:
3 - 0, 3 - 1 3 pkt
3 - 2 2 pkt
2 - 3 1 pkt
1 - 3, 0 - 3 0 pkt
Dodatkowo punktowany będzie także styl:
+2 pkt - wygrana trzeba sposobami
+1 wygrana dwoma sposobami
GRUPA A
1. (1)
2. (8)
3. (9)
GRUPA B
(2)
(7)
(10)
GRUPA C
(3)
(6)
(11)
GRUPA D
(4)
(5)
(12)
[NUMERY OZNACZAJĄ KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ]
Kolejność spotkań:
1 - 2, 2 - 3, 1 - 3
Dwie najlepsze osoby z największą ilością punktów kwalifikują się automatycznie do półfinału.
Dwie pozostałe walczą o półfinał z dwiema najlepszymi osobami z drugich miejsc.
|