Kochani uczniowie!
Jak zapewne się już zorientowaliście, jestem nowym instruktorem Klubu Pojedynków. Tak więc ogłaszam termin naszego pierwszego spotkania, zanim na stałe zostanie on zapisany w planie lekcji. Mianowicie nasze spotkanie odbędzie się dnia 19.09 o godzinie 20:15. Mam nadzieję że ten termin utrzyma się na stałe. W rozwinięciu newsa umieściłem wstępną wersję naszego regulaminu i dostępnych zaklęć. Wszystkich chętnych do uczęszczania na zajęcia, proszę o zapoznanie się z tymże dokumentem. Mam nadzieję, że licznie się stawicie.
Z poważaniem, Lucas Paladin
ZASADY KLUBU POJEDYNKÓW
*~~* Zasady ogólne obowiązujące na spotkaniach Klubu
Pojedynków:
§1. Na zajęciach obowiązuje zasada „Nauczyciel ma zawsze
racje” - oznacza to, że kwestie sporne są rozwiązywane przez nauczyciela.
§2. Do zgłaszania się należy używać emotikon (papa,jaja).
§3. Nie wolno używać zaklęć niewybaczalnych.
§4. Każdy uczeń ma prawo do odwołania się od sędziowskiej
decyzji.
*~~* Zasady panujące podczas pojedynków:
§1. Pojedynek rozpoczyna się pytaniem: „Gotowi?” - po
odpowiedzi rozpoczyna się pojedynek.
§2. Na początku pojedynku sędzia odliczy „3, 2, 1, 0” Kiedy
sędzia doliczy do zera należy rzucić pierwsze zaklęcie.
§3. W przypadku złego napisania zaklęcia (tzw. zlamienie),
oznacza przerwanie pojedynku i utratę rundy.
§4. Używanie tylko uników w pojedynku wiąże się z
przerwaniem pojedynku i utratą rundy.
§5. Czas uników liczony jest według czasu w programie
sędziego, ponieważ sekundy mogą się różnić!
§6. W trakcie pojedynku należy używać TYLKO poniższych
zaklęć.
§7. Nie można używać fali: np. LeVICorpUs.
§8. Każde zaklęcie MUSI zaczynać się od wielkiej litery.
§9. Czas na rzucenie przeciwzaklęcia bądź uniku na zaklęcie
wynosi 3 sekundy.
*~~* Dostępne zaklęcia/przeciwzaklęcia:
Drętwota - powoduje odrętwienie przeciwnika
Petrificus Totalus - zaklęcie powodujące porażenie
przeciwnika
Tarantellegra - powoduje niekontrolowany taniec
Levicorpus - powoduje uniesienie przeciwnika nogami do góry
Rictusempra - zaklęcie odepchnięcia przeciwnika
Protego - w przypadku zajęć KP to zaklęcie może odbić KAŻDE
zaklęcie.
UWAGA: kiedy na rzucone zaklęcie użyjemy uniku, nasz
przeciwnik może rzucić kolejne zaklęcie. Kiedy natomiast nasz przeciwnik użyje
przeciwzaklęcia Protego, musimy wykonać UNIK, ponieważ to zaklęcie odbija inne.
Nie wolno rzucić Protego na Protego, ponieważ jest to NIEDOZWOLONE!
|