Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Oceny Końcowe - Zielarstwo |
Moi drodzy!Wczoraj odbył się Egzamin z Zielarstwa i tym samym zamknął on ten rok szkolny. Przedstawiam poniżej oceny końcoworoczne jak i wyniki z Egzaminów
Klasa 1
- Angel Wayland - Powyżej Oczekiwań
- Dorian Suszczyński - Nędzny
- Desmond Dayne - Wybitny
- Ignis Catulus - Powyżej Oczekiwań
- Crispin Steward - Okropny
- Ariadne Stone - Zadowalający
- Alexis Burke - Nędzny
Klasa 2 - Aleksandra Potter - Okropny
- Katrina Cabra - Nędzny
- Ruby Dunwell - Wybitny
- Emily Gray - Wybitny
- Matt Diggory - Powyżej Oczekiwań
- Eve Skylar - Wybitny
- John Blackwell - Nędzny
Wyniki z Egzaminów znajdziecie "pod więcej"
Dziekuję za miły rok szkolny, prof. Przemek Brian nauczyciel Zielarstwa opiekun Gryffindoru
Klasa 1
- Dorian Suszczyński - 8/28 p (28 %)
- Crispin Steward - 14/28 p (50 %)
Klasa 2 - John Blackwell - 13/30 p (43%)
|
rzuć czar [0] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|