Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Odrabianie zajęć z Antycznych Run |
Drodzy Uczniowie!
Z powodu mojej niedyspozycyjności przepadło nam bardzo dużo godzin lekcyjnych z Antycznych Run. W związku z zaistniałą sytuacja, musimy odrobić te godziny. Pragnę, by każdy się pojawił na zaległych lekcjach z racji, że co drugi tydzień będzie taki ruchomy, a bardzo trudno mnie wtedy złapać na czacie, jedynie e-mailowo. Godziny lekcji są następujące: Klasa I Poniedziałek o 19:40 /join opuszczona_sala Środa o 20:15 /join opuszczona_sala
Klasa II Poniedziałek o 18:35 /join opuszczona_sala Czwartek o 19:05 /join opuszczona_sala
Pamiętajcie również, że oprócz godzin zaległych w tygodniu mamy jeszcze normalne, także będziemy widzieć się w przyszłym tygodniu bardzo często. W I klasie sprawdziłam również Wasze zadania domowe - oceny znajdują się w dzienniku ocen. Z poważaniem, prof. Lynzee Lovato
|
rzuć czar [0] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|