Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Oceny końcowe - historia magii |
Drodzy Uczniowie!
O to oceny końcowe z Historii Magii. W rozwinięciu klasa II znajdzie wyniki egzaminu. KLASA I
Patricia Potter - Okropny Amelia Goodlove - Nędzny Rose Delevingne - Okropny Vanessa Vanghost - ZadowalającyEmma Lupin - Okropny Katherine Pierce - Wybitny Kuko Merkucjo - Troll Bella Saylim - Nędzny Axel Magnael - Okropny Tori Collins - Nędzny Lena Potter - Zadowalający Natalie Riddle - Wybitny
KLASA II
Kasper Smith - Zadowalający Cassandra Pledge - Wybitny Aria Carter - Wybitny Christian Adams - Powyżej Oczekiwań Eleonora Malfoy - Wybitny Debora Patel-Unicorn - Powyżej Oczekiwań prof. Kornelia Kuk
Kasper Smith - Troll (0%) Cassandra Pledge - Wybitny (91%) Aria Carter - Wybitny (94%) Christian Adams - Powyżej Oczekiwań (85%) Eleonora Malfoy - Wybitny (96%) Debora Patel-Unicorn - Zadowalający (57%)
|
rzuć czar [0] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|