Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Ogłoszenie drużynowych |
Kochani Obozowicze!
Przypominamy, że już dzisiaj (18.06) o godz. 20:00 odbędzie się ogłoszenie drużynowych, a także wręczymy tytuł Drużyny Tygodnia. Po uroczystości zapraszamy na III część zabaw integracyjnych.
[ WEJDŹ DO WIELKIEJ SALI ]
Do zobaczenia wieczorem!
PYTANIE BONUSOWE:
Do kogo należał namiot, z którego korzystali Harry, Ron i Hermiona, szukając horkruksów Lorda Voldemorta?
Odpowiadacie w komentarzach pod tym newsem. Dla autorów prawidłowych odpowiedzi czeka 20 punktów, 20 galeonów i 10 fasolek. Macie czas do północy.
Z pozdrowieniami
Organizatorki obozu
Nyssa Shadow
Lily Dayne
Na fanpage'u naszej szkoły czeka na Was konkurs z nagrodami w postaci punktów, galeonów i fasolek. Zapraszamy więc do zakładania swoich magicznych profili na FB, odwiedzania fanpage'a, udostępniania i dawania lajków.
Łap ŚWISTOKLIK!
|
rzuć czar [16] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|