Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Konkurs z Historii Magii #4 |
Drodzy Uczniowie!
Bycie czarodziejem wymaga wiele pracy, zaangażowania i nauki. Ale to już z pewnością wiecie. Jednak aby zacząć czarować trzeba najpierw się tych czarów nauczyć. A co jest najlepsze w nauce – szkoły magiczne. Dzisiaj mam dla Was ciekawy konkurs. Będziecie musieli dopasować mundurki szkolne do danej szkoły. Mundurki te ukazują takie szkoły, które istnieją do tej pory bądź nie istnieją już dawno i są jedynie historią! Mam nadzieję, że sobie poradzicie.
[Mundurki szkolne ]
Odpowiedzi wysyłajcie sowami na kosn@o2.pl do piątku (01.03) do godz. 20:00. Pamiętajcie, by podpisać swoje prace oraz napisać, jaki dom reprezentujecie. Pierwsze trzy osoby otrzymają w nagrodę dla domu 40 punktów i 40 galeonów, reszta 30 punktów i 30 galeonów dla swojego wspaniałego domu..
Pozdrawiam mundurkowo
Prof. Ariana Luma
|
rzuć czar [0] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|