Plan |
KLASA I
Brak zajęć
KLASA II
Brak zajęć
* zajęcia dodatkowe
** zajęcia odrabiane
Uwaga: osoby, które wypełnią deklarację udziału w zajęciach dodatkowych, mają obowiązek na nie uczęszczać.
|
|
Prefekci i Opiekunowie |
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun:
Prefekci:
Opiekun: Dawid Carter
Prefekci: Dawid Carter Jr
Opiekun:
Prefekci:
Prefekci naczelni:
-
-
Kontakt - Prefekci
|
|
Zmieniacz Czasu |
Grudzień |
Nd |
Pn |
Wt |
Sr |
Cz |
Pt |
So |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|
Wyniki |
Wyniki klas II i III. Frekfencja Kiepska.
Klasa II
1. Jenny Patil Ravenclaw POWYZEJ OCZEKIWAN
2. Aikun Felcis Ravenclaw ZADOWALAJACY
3. Angelina Alicia Jonson Ravenclaw POWYZEJ OCZEKIWAN
4. Kasandra Rickman Slytherin ZADOWALAJACY
5. Izabella Potter Ravenclaw WYBITNY
6. Harry Potter Gryfindor NEDZNY
7. Kora West Ravenclaw ZADOWALAJACY
8. Xeme Werdyen Slytherin POWYZEJ OCZEKIWAN
9. Lily Evans Gryfindor NEDZNY
10. Sara Lancester Slytherin WYBITNY
11. Charles Kingsley Hufflepuff NEDZNY
12. Felisity McGarle Ravenclaw ZADOWALAJACY
13. Olek Etana Ravenclaw POWYZEJ OCZEKIWAN
14. Camilla Vanille, Slytherin, POWYZEJ OCZEKIWAN
15. Angela_Riddle Slytherin ZADOWALAJACY
Klasa III
1. Bellatriks Black Slytherin WYBITNY
2. Darlene Myers Slytherin ZADOWALAJACY
3. Agnes Glanville Slytherin POWYZEJ OCZEKIWAN
Osoby ktore nie napisaly testu otrzymuja T.
|
rzuć czar [5] |
|
|
Sieć Fiuu |
Zadaj pytanie Zgredkowi
Masz pytanie? Napisz do nas na szkolny kominek
pod numerem: 64699990
lub
na szkolną sowę
pod adresem: dyrekcja@hogwart.pl
Odpowiemy na wszystkie pytania dzielnych magów!
|
|
Wielka Sala |
WIELKA SALA
Oświetlały je tysiące świec unoszących się w powietrzu ponad czterema długimi stołami, za
którymi siedziała reszta uczniów. Stoły zastawione były lśniącymi złotymi talerzami i
pucharami. U szczytu stał jeszcze jeden długi stół, przy którym zasiadali nauczyciele.
[Kliknij na obrazek, aby wejść do Wielkiej Sali]
WIELKA SALA
REJESTRACJA NICKA
|
|
|
|